A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Мангушська Районна Державна Адміністрація
Донецька область, Мангушський район

Підтримуємо підприємницькі ініціативи

Дата: 11.04.2019 16:55
Кількість переглядів: 154

В  Консалтинговому центрі Мангушського районного центру зайнятості   10 квітня відбувся черговий  тренінг щодо основ бізнес-планування. Під час заходу майбутні та діючі підприємці отримували відповіді на питання пов’язані з податками від співробітника Волновахсько-Мангуського управління ГУ ДФС у Донецькій області Тетяни Бібєрдієвої.  Державним реєстратором Олександром Демидовим та начальником відділу економіки Вірою Смолій були надані роз’яснення стосовно алгоритму відкриття власної справи, ведення підприємницької діяльності.  

Профконсультант Ірина Соловйова  надала інформацію про навчальні та інформаційні додатки, направлені на підтримку підприємництва, серед яких онлайн-платформа «Прометеус», мобільний додаток «Центр розвитку підприємництва», відео-уроки із складання бізнес-плану, розроблені Донецькою обласною службою зайнятості. Учасники тренінгу в ході заходу завантажили додаток «Центр розвитку підприємництва» та мали змогу ознайомитись з можливостями, які надає користувачам цей онлайн-ресурс. 

Запрошеним до участі майбутнім та діючим підприємцям начальник відділу взаємодії з роботодавцями Ольга Застєнкіна  розповіла про можливість використання  сучасних інтерактивних форм роботи, таких як відео-резюме, відео-вакансії, онлайн-співбесіди з роботодавцями, безкоштовне дистанційне навчання на онлайн-курсах з використанням сучасних платформ.

Крім того присутні отримали вичерпну інформацію про додаткові фінансові стимули, які служба зайнятості пропонує роботодавцям, які приймають на роботу зареєстрованих безробітних громадян на нові робочі місця та внутрішньо переміщених осіб на умовах строкових трудових договорів.

Досвідом ведення підприємницької діяльності та шляхами співпраці з центром зайнятості  поділився керівник ТОВ «Агротика» Віктор Пахниць. 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора