A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Мангушська Районна Державна Адміністрація
Донецька область, Мангушський район

МОМ планує надати 100 грантів для молодих мешканців Донецької і Луганської областей

Дата: 06.05.2020 09:56
Кількість переглядів: 43

Доброго дня!

У березні 2020 року MOMрозпочала впровадження нового проекту «Гуманітарна та соціально-економічна підтримка внутрішньо-переміщених осіб та постраждалого населення на сході України» (Проект) за фінансової підтримки Уряду Японії. Один з компонентів Проекту має на меті сприяння соціально-економічному розвитку громад, які постраждали від конфлікту та в яких проживають внутрішньо переміщені особи.

Зокрема, МОМ планує надати 100 грантів для молодих мешканців Донецької і

Луганської областей (по 50 бенефіціарів на кожну область) віком від 18 до 35 років, які прагнуть розвивати свою кар'єру у сфері інформаційних технологій та потребують підтримки для досягнення цієї мети. Гранти будуть надаватися у формі оплати навчання на професійних курсах, пов'язаних з інформаційними технологіями (у розмірі до 700 доларів США), та у вигляді обладнання, необхідного для застосування отриманих навичок у сфері інформаційних технологій (у розмірі до 1000 доларів США).

Відбір учасників Проекту буде відбуватися на підставі чітких та прозорих критеріїв, пов'язаних з соціальною уразливістю заявників, перспективністю їх кар'єрних планів та з урахуванням їх прагнення сприяти розвитку громад, де вони проживають. Докладна інформація щодо часових рамок Проекту, процесу відбору та інша інформація щодо нього міститься на сайті МОМ за посиланням: http://iom.orq.ua/ua/node/3162. Особливий пріоритет буде надано молоді, яка проживає у населених пунктах на відстані до 20 км від лінії розмежування.

В разі питань будь ласка звертайтесь до Максим Осаволюк(тел.: +380 44 568 50 15 м. +380 66 610 34 59)(щодо Донецької області) або до АліниАнтоненко (тел.: +38 099 793 4279, електронна адреса: aantonenko@iom.int) (щодо Луганської області).


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора