A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Мангушська Районна Державна Адміністрація
Донецька область, Мангушський район

Як працює YASNO в умовах карантину

Дата: 24.03.2020 16:27
Кількість переглядів: 80

Поки люди знаходяться на карантині, їхкомфортнеперебуваннявдомапродовжуютьзабезпечуватикомунальники та енергетики. Постачальникелектричноїенергії та енергоефективнихрішень YASNO надаєякіснийсервіс і забезпечуєклієнтівелектроенергією. Для безпекиклієнтіввсіенергоофіси YASNO в Донецькій та Дніпропетровській областях і Києвіобслуговуютьклієнтівтількидистанційно. Якіще заходи прийняті в компанії для попередженнярозповсюдженнякоронавіруса, розповівдиректор з продажу та обслуговуванняклієнтів YASNO ЄвгенБушма.

Як відбуваєтьсяобслуговуванняклієнтівпід час карантину? Щозмінилося?

Піклуючись про безпекуклієнтів, ми прийнялирішенняпризупинитиособистийприйомвідвідувачів у всіхенергоофісах. Зараз спілкування з фахівцями YASNO відбувається по телефону та через інтернет. Постачальник YASNO створив усінеобхідніумови, щоббільшістьпитаньможнабуловирішитидистанційно. Оплатитирахунок, передатипоказаннялічильника, отриматиконсультацію з питаньрозрахунків та нарахуваньможна:

• через Особистийкабінет на сайті YASNO;

• з допомогоюмобільногододатку (у Києві та Дніпропетровськійобласті);

• в особистихповідомленнях на сторінці в Facebook;

• по електроннійпошті;

• за телефонами контакт-центрів. 

У компанії YASNO 3,5 млн клієнтіввтрьохрегіонах. Цихканалівзв'язку буде достатньо? Як збільшилосянавантаженнянавашідистанційні канали, є проблеми з дозвоном?

Проблем з дозвоном немає.Навантаження на операторів не зрослопорівняно з аналогічнимперіодомпопередніхмісяців.

Для кожного енергоофісу ми виділилидодатковіномерителефонів і окреміелектронніадреси. Ціконтактивжерозміщені на вході в кожененергоофіс, а такожопубліковані на сайті yasno.com.ua. Цедодатковий канал комунікацій як з приватними, так і з юридичнимиклієнтами, для якихдужеважливо у періодрозрахунків за спожитуелектроенергіюматиякісні та доступніспособивзаємодії. 

Багатоклієнтіввжезвикливирішуватипитаннядистанційно, не виходячи з дому. Найчастішеенергоофісивідвідуютьлітні люди, для яких онлайн обслуговуванняможевиявитися проблемою.

Ми просимо клієнтів, які є більшдосвідченимикористувачамиінтернету, допомагативикористовуватидистанційнісервіси для вирішеннякомунальнихпитань людям похилоговіку – родичам, сусідам, знайомим. Крімцього, через Особистийкабінетможнапідключити і вести кількаособовихрахунків, передаватипоказаннялічильників і оплачуватирахункитим, хтоцьогопотребує.

Слідзазначити, щостабільна робота контакт-центру і додатковіномери для кожного енергоофісудозволяють нам якісноопрацювативсівхіднідзвінкивідклієнтів.

Адженезважаючи на введення карантину, необхідносвоєчасно і в повномуобсязіоплачуватиспожитуелектричнуенергію. Запровадженнянадзвичайнихзаходів не звільняєспоживачіввід оплати за спожитіпослуги.

Які заходи прийняті в компанії для попередженняпоширенняінфекції?

Для співробітників, які не беруть участь у безперервнихвиробничихпроцесах, наданаможливістьвіддаленоїроботи. Іншим – намагаємосяорганізовувати доставку на роботу окремим транспортом, особливо в тих регіонах, де введеніобмеження на використаннягромадського транспорту.Придбанодезінфікуючізасоби, забезпеченододатковеприбирання та дезінфекціяофіснихприміщень.

Співробітників, яківиявилисимптоминездужання, зобов'язализалишатисяудома і негайнозвертатися до медичної установи, а такожповідомлятибезпосередньомукерівнику про стан свогоздоров'я і своємісцезнаходження. Ми регулярно інформуємовсіхсвоїхколег про профілактику та симптоматику коронавируснойінфекції, першочерговідії, даєморекомендаціїщодоповедінки в умовах карантину.

Яку щеінформаційну роботу проводить YASNO наперіод карантину?

Ми підключиливсіможливі канали комунікації та регулярно інформуємоклієнтів на своємусайті, офіційнихсторінках в Facebook та через ЗМІ.

В першу чергу, ми закликаємообслуговуватисядистанційно. YASNO рекомендуєклієнтам по можливостізалишатисявдома і вирішуватипитання по електропостачанню та енергоефективності, а такожоплачувати за послуги без додатковоїкомісії через зручні онлайн-сервіси.

По-друге, користуватисяпорадамищодоенергоефективності. Вони особливо актуальнимистають зараз, у період карантину, коли більшість часу клієнтипроводятьвдома і активно користуютьсяелектроприладами. YASNO пропонуєспособиекономіїелектроенергії: енергоефективнінабориРозумнийWatt з двозоннимлічильником і якісне LED-освітлення. Отриматиконсультацію по їхвикористанню і замовитипродуктиможна через інтернетабо за телефоном контакт-центру.

Ми закликаємоклієнтів і співробітників YASNO зберігатиспокій, а такожбути особливо уважним до свогоздоров'я та здоров'ясвоїхблизьких. Самеце є важливоюумовою для запобіганняпоширеннязахворювання.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора